Riešenie pre e-shop: Výhody Integrácie s informačným systémom

Za online predajom sa skrýva komplexná organizácia procesov. To zahŕňa nielen správu objednávok, ale aj efektívne skladové hospodárstvo vrátane zabezpečenia bezchybných skladových pohybov a v neposlednom rade ekonomické riadenie a plánovanie, optimalizáciu nákladov a správne podklady pre spracovanie účtovníctva a ostatných zákonných povinností.

Máte e-shop? Ako vám môže pomôcť implementácia informačného systému KARAT

  • Správa objednávok

Napojenie Vášho predaja na informačný systém automatizuje spracovanie objednávok, od príjmu až po expedíciu.

  • Skladové Hospodárstvo

· automatické aktualizácie evidenčného, okamžitého i predpokladaného stavu skladových zásob,
· rezervácie či blokácie skladových zásob
· prehľad o presnom umiestnení zásob na sklade,
· ocenenie skladovej zásoby podľa nastavenej metódy a nákladov na obstaranie (doprava, poplatky, clá)
· nastavenie disponibilného množstva zásob

  • Mobilný skladník

Prostredníctvom aplikácie pre prenosné dotykové terminály s čítačkami čiarových kódov je možné spracovať procesy inventúry, príjmov, presunov a expedície, či posielanie požiadaviek na tlač štítkov.

  • Centrálny prehľad finančných údajov:

IS KARAT poskytuje nástroje na monitorovanie a riadenie cash flow. Pomocou analytických nástrojov môžu podniky predikovať príjmy a výdavky na základe nevybavených objednávok aj historických dát, čo pomáha pri finančnom plánovaní. Samozrejmosťou sú aktuálne reporty a prehľady o finančnej situácii.

  • Automatizácia účtovníctva

Každý modul IS KARAT obsahuje nastavenie účtovných schém, vďaka ktorým vzniká ku každému dokladu prvotnej evidencie účtovný záznam. Táto vnútorná logika systému garantuje súlad medzi dokladmi prvotných evidencií a ich rozúčtovaním v evidencii účtovnej.

  • Riadenie dopravy

Či už využívate vlastnú dopravu alebo kuriérske služby, s obidvoma Vám pomôže IS KARAT – združenie informácii na jednom mieste, prepojenia na rôznych prepravcov, či plánovanie ciest.

  • Reklamácie

Modul Reklamácie slúži nielen k evidencii reklamácií, ale umožňuje sledovať obeh reklamovanej položky – Od väzby na partnera, dodací/príjmový list, faktúru a ďalej s príjmom/výdajom reklamovaného tovaru na reklamačný sklad, prevody na iné sklady a jeho odoslanie a prijatie z opravy až po vygenerovanie dobropisu.

  • Upozornenia, notifikácie, pripomienky

IS KARAT umožňuje tvorbu ľubovoľných upozornení a prehľadov či už priamo v systéme alebo zaslaním na e-mail.

  • Správa Komunikácie so Zákazníkmi

Okrem samotného informačného systému od spoločnosti KARAT software Vám vieme dodať úspešný produkt ALITEO, ktorý je možné použiť ako zákaznícku podporu nielen pre správu požiadaviek a reklamácii od zákazníkov, ale aj interných úloh či projektov.

Je možné prepojiť IS KARAT s mojim E-SHOPom?

IS KARAT disponuje možnosťou pripojenia E-SHOPu cez API, ktoré ponúka možnosť mať okamžitú informáciu v prípade zmeny údajov alebo aktuálnosti skladových zásob. Rovnako je možné zabezpečiť obojstrannú komunikáciu a definovať presné pravidlá na základe, ktorý sa budú aktualizovať dáta na E-SHOPe, ale aj v IS KARAT.

REST API je v dnešnej dobe nepochybne štandardom, avšak je tu samozrejme stále možnosť využiť aj offline riešenie prostredníctvom importov a exportov pre prípady, ak váš poskytovateľ E-SHOPu takého prepojenie neponúka.